Bookmark and Share     Sitemap

Medlemskab af Suså Rideklub

Bliv medlem af Suså Rideklub, og være med til at støtte en rideklub i rivende udvikling, der gør ridesporten mulig for alle.
Vi er en klub med fokus på den enkelte rytter samt ponyerne og hestenes velfærd.

Kontingent pr. år
- Seniormedlem (18 år og derover) 300,-
- Juniormedlem (under 18 år) 250,-
- Støttemedlem min. 150,- (der indbetales et beløb på min. 150,-)

Kontingent opkræves i marts.

Ved maglende betaling opkræves et rykkergebyr på 100,-.

For at ride på rideskolen kræver det medlemskab af Suså Rideklub.

Indmeldelse

Du opretter dit medlemsskabe ved at udfylde denne blanket (pdf/word). Blanketten sendes på mail til Bestyrelse.susaa@gmail.com eller afleveres i postkassen i rytterstuen, Suså Hestesportscenter (Engelstoftevej 10, 4171 Glumsø).

Der skal udfyldes en tilmeldingsblanket for hver person, som ønsker medlemskab af Suså Rideklub.

Hvis du ikke allerede er medlem, vil du automatisk få et medlemskab af rideklubben ved tilmelding til rideskolen. Du skal derfor ikke udfylde denne indmeldelsesblanket for medlemskab af Suså Rideklub, hvis du er tilmeldt rideskolen.

Udmeldelse

Ønsker du at melde dig ud af Suså Rideklub, gør du det ved at udfylde denne blanket (pdf/word).
Blanketten sendes på mail til bestyrelse.susaa@gmail.com eller afleveres i postkassen i rytterstuen Suså Hestesportscenter (Engelstoftevej 10, 4171 Glumsø).

Alternativt kan du sende oplysningerne i en mail til bestyrelse.susaa@gmail.com

Indbetalt medlemskontingent refunderes ikke.

Udmeldelsen skal ske på skrift og altid med en måneds varsel før den 1. i måneden.

Suså Rideklub | Engelstoftevej 10, Glumsø - Danmark | bestyrelse.susaa@gmail.com