Bookmark and Share     Sitemap

Tilmelding og afmelding - rideskolen

Indmeldelse

Hvis du ønsker at gå på rideskolen, skal du udfylde denne blanket (pdf/word).

Blanketten sendes på mail til Bestyrelse.susaa@gmail.com eller afleveres i postkassen i rytterstuen, Suså Hestesportscenter (Engelstoftevej 10, 4171 Glumsø).

Når du tilmelder dig rideskolen, bliver du tilmeldt en venteliste. Når der er ledig plads på relevant hold, vil du modtage en mail med en bekræftelse samt dit medlemsnummer af Suså Rideklub.

Der skal udfyldes en blanket for hver person, som ønsker at gå på rideskolen.

Det er påkrævet, at du er medlem af Suså Rideklub for at være tilmeldt rideskolen. Hvis du ikke allerede er medlem, vil du automatisk få et medlemskab af rideklubben ved tilmelding til rideskolen. Du skal derfor ikke udfylde indmeldelsesblanket for medlemskab af Suså Rideklub.

Så længe du står på venteliste, er det ikke påkrævet, at du er medlem af Suså Rideklub.

Ændring til rideskolehold

Hvis du allerede går på et rideskolehold, og skal begynde på et nyt hold eller ønsker at afmelde et af dine rideskolehold bedes du udfylde denne blanket (pdf/word).

Blanketten sendes på mail til bestyrelse.susaa@gmail.com eller afleveres i postkassen i rytterstuen, Suså Hestesportscenter (Engelstoftevej 10, 4171 Glumsø).

Afmelding skal ske på skrift og altid med en måneds varsel før den 1. i måneden.

Udmeldelse

Ønsker du ikke længere at være tilknyttet rideskolen, bedes du udfylde denne blanket (pdf/word).

Alternativt kan du sende oplysningerne i en mail til bestyrelse.susaa@gmail.com.

Udmeldelsen skal ske på skrift og altid med en måneds varsel før den 1. i måneden.
Herved har vi mulighed for at give pladsen til en anden.

Der refunderes ikke for resten af måneden, hvis man stopper midt i en periode, da ponyen/hesten skal have mad og pasning uanset.

Indbetalt kontingent for rideskole og medlemskontingent til Suså Rideklub refunderes ikke.
Suså Rideklub | Engelstoftevej 10, Glumsø - Danmark | bestyrelse.susaa@gmail.com